Plannen van onze routes is een ingewikkeld proces !


Onze bestelapplicatie weet precies waar u woont, of waar u het vlees afgeleverd wilt krijgen !


Het aantal bestellingen bij u in de omgeving is mede maatgevend wanneer wij bij u komen bezorgen.


Inmiddels bezorgen we elke dag nagenoeg door heel Nederland, Belgie en Duitsland.


De bestelapplicatie maakt gebruik van Google Maps om de bezorgpunten te bepalen. Onderstaand ziet u een overzicht hoe dat er voor ons uitziet



Op het moment dat wij een punt aanklikken wordt het punt groen en bent u op route geplaatst. U ontvangt daarvan een email


Als een bezorgwagen wordt klaargemaakt zijn er meerdere bestellingen/orders te bezorgen.  De chauffeur heeft een route te rijden die hem/haar langs de klanten brengt in een zo kort mogelijk route.


Het kan dus voorkomen dat een route net is bepaald en dat u als klant net heeft besteld nadat de route is gemaakt.

Wij kunnen, indien er nog ruimte is in de bus, alsnog uw bestelling/order aan de route toevoegen.  Het komt dan ook wel eens voor dat u s'nachts een email ontvangt en de chauffeur al de volgende morgen bij u voor de deur staat !  
Wij ervaren echter dat onze klanten dat wel fijn vinden als er snel bezorgd kan worden.


Mocht u onverhoopt niet thuis zijn dan kan in overleg met de chauffeur, die uw telefoonnummer weet, bepaald worden of de bestelling ergens wordt neergezet.

Het komt regelmatig voor dat bestellingen in de schuur worden gezet, onder een carport of bij de buren, echter enkel in overleg met U.


Wij bezorgen enkel op de begane grond !  Wilt u hoger dan de begane grond bezorgd hebben dan verzoeken wij u dit aan te geven in het Opmerkingen Veld van de order

Als er een lift aanwezig is bezorgen wij vaak wel.  Is er geen lift aanwezig dan is 18 kilo per krat als snel zwaar en onhandig, wij vragen om uw begrip.


Heeft u andere vragen of opmerkingen over de bezorging, meld een ticket aan in onze helpdesk en wij zullen u spoedig beantwoorden.